Voorbereiding - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Liezzelott Schuren - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Liezzelott Schuren - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Liezzelott

Blijf op de hoogte en volg Liezzelott

16 Juni 2012 | Nederland, Venlo

Zo, alvast mijn reisdagboek aangemaakt. Dat is al één stap in de richting van voorbereidingen! Ik heb nog maar 2 weken en dan stap ik in het vliegtuig richting Bangkok!
Op het moment ben ik nog vooral bezig om met vrienden af te spreken zodat ik iedereen nog even zie voordat ik de hele zomer in mijn eentje naar het verre zuidoost-azië trek!
Maar volgende week ga ik dan toch eindelijk mijn backpack kopen en eens alle zooi bijeen zoeken die wellicht van pas kan komen.
Ik heb er ontzettend veel zin in en kan niet wachten tot het 1 juli is!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liezzelott

Actief sinds 16 Juni 2012
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 102525

Voorgaande reizen:

04 Juli 2016 - 27 Augustus 2016

Midden-Amerika

01 Juli 2012 - 30 November -0001

Zuidoost-Azië

Landen bezocht: